Iedereen die de VIBA-website bezoekt, heeft hem weleens gezien: onze ‘Mark’. Wie is hij en wat doet hij?
Mark is onze chat operator. Zijn naam is verzonnen en de man op de foto is een model, maar toch is Mark geen computer of chatbot.
Achter Mark zit een extern team van mensen die kunnen putten uit informatie en antwoorden op veelgestelde vragen die door VIBA zijn opgesteld.
Het doel van de chatservice is om klanten meteen te kunnen helpen met het beantwoorden van vragen en het vinden van informatie op onze website, zonder dat ze daarvoor VIBA zelf hoeven te benaderen. Particulieren kunnen helaas niet worden geholpen.
Als de klant een technische vraag heeft, mag het chatteam die niet zelf beantwoorden, maar moeten ze die doorgegeven aan de binnendienst van VIBA.
Er wordt dan gevraagd naar gegevens zoals naam, telefoonnummer en/of e-mailadres. Het script (de conversatie tot dan toe) wordt door het team naar VIBA doorgestuurd, dat vervolgens de vraag probeert te beantwoorden en contact opneemt met de klant.
Het chatteam is van maandag t/m vrijdag actief van 7 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds en in het weekend van 9 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds. Jaarlijks worden er zo’n 5000 chats gevoerd. Met deze service willen we onze zakelijke klanten extra ondersteuning bieden tijdens hun bezoek aan onze website.
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99