Iedereen die de VIBA-website bezoekt, heeft hem weleens gezien: onze Mark. Sinds kort hebben we een nieuw gezicht: Victor.
Wie is Victor en wat doet hij, en waarom een nieuwe naam?
Victor is onze chatoperator. Zijn naam is verzonnen en de man op de foto is een model, maar toch is Victor geen computer of chatbot. Omdat bij de binnendienst recent een nieuwe medewerker is gestart met de naam Mark, wat mogelijk voor verwarring kan zorgen, hebben we voor een nieuwe naam en foto gekozen. Achter Victor zit een extern team van mensen die kunnen putten uit informatie en antwoorden op veel gestelde vragen die door VIBA zijn opgesteld.
Het doel van de chatservice is om je meteen te kunnen helpen met het beantwoorden van vragen en het vinden van informatie op onze website, zodat je dus niet meer hoeft te bellen. Particulieren kunnen we helaas niet van dienst zijn.
Als je een technische vraag hebt die het chatteam niet zelf kan beantwoorden, wordt die doorgegeven aan onze binnendienst. Er wordt dan gevraagd naar gegevens zoals naam, telefoonnummer en/of e-mailadres. Ook het script (de conversatie tot dan toe) wordt doorgestuurd naar de binnendienst, die vervolgens de vraag probeert te beantwoorden en contact met je opneemt.
Het chatteam is van maandag t/m vrijdag actief van 7 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds en in het weekend van 9 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds. Jaarlijks worden er zo’n 5000 chats gevoerd.
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99